TRANSPORT GRATUIT la comenzi de peste 200 lei >> RETUR GRATUIT in magazine

Politica de retur

Poți returna un produs achiziționat din magazinul online www.mizar.ro, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, în acord cu prevederile Politicii Mizar de returnare a produselor și în conformitate cu legislația română, precum și cu cea europeană, la care România a aderat în iulie 2014.

Dacă perioada de 14 zile expiră într-o zi nelucrătoare (sâmbătă sau duminică), termenul se prelungește automat până în următoarea zi lucrătoare.

Poți returna unul sau mai multe produse achiziționate de pe www.mizar.ro în următoarele condiții:
1. Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site;
2. Coletul prezintă deteriorări;
3. Produsul a fost livrat greșit;
4. Produsul comandat are alte mărimi decât cele specificate în comandă.

Returnează produse urmând pașii de mai jos:

1. Anunță intenția de retur direct în contul de client sau prin email la una dintre adresele: mizar@vicmod.ro / online@vicmod.ro sau la numerele de telefon:  0735.563.739 / 0799.307.877

2. Returnează produsele GRATUIT în orice magazin MIZAR din țară (consultă lista magazinelor pe www.mizar.ro, la categoria MAGAZINE). Pregătește produsele și documentele care atestă achiziția (de exemplul, factura). În cazul produselor ale căror dimensiuni nu corespund comenzii, ai posibilitatea de a le înlocui cu măsura potrivită, în limita stocurilor disponibile, sau poți alege un alt produs. În cazul în care valoarea noului produs este mai mare decât valoarea produsului comandat inițial, se achită diferența de plată.

3. Returnează produsele prin orice firmă de curierat (exemplu: FAN Courier, Urgent Cargus, Nemo Express, GLS, etc.), la adresa: S.C. VICMOD SRL, Str. Livezilor, Nr. FN (clădirea TRC PARK, depozitul B2), Loc. Sărata (Nicolae Bălcescu), Jud. Bacău. Nu este posibil returul coletului personal la sediul firmei de curierat, acesta trebuie ridicat de către o firmă de curierat și livrat la adresa menționată mai sus. Plata transportului retur este suportată de către client, iar contravalorea produsului se restituie contul clientului, furnizat anterior de acesta, printr-un e-mail la una din adresele menționate mai sus. Solicitarea curierului se face de către client.

MIZAR este obligat să îți returneze banii în termen de 14 zile de la recepționarea produselor, dar rambursarea poate întârzia în cazul în care nu s-au primit produsele înapoi sau nu s-a făcut dovada că le-ai trimis. În cazul tranzacțiilor online cu cardul (conform reglementărilor MasterCard și Visa), sumele trebuie returnate în cardul inițial de unde s-au primit banii.

Daca te gândești să returnezi produsul primit, nu îl utiliza! Nu poți utiliza produsele pe care le-ai primit decât dupa ce ai hotărât că rămân ale tale. În cazul în care înțelegi să valorifici dreptul de returnare, ai următoarele obligații:
a. de a returna produsul cumpărat, în ambalajul original, nedeteriorat, cu eticheta originală, pentru a identifica produsul după cod;
b. de a returna produsul cumpărat nedeteriorat, fără pete sau urme de purtare, în starea în care ți-a fost livrat.