TRANSPORT GRATUIT la comenzi de peste 200 lei >> RETUR GRATUIT in magazine

Program de fidelitate

Bine ai venit în lumea MIZAR! Întră în program și bucură-te de beneficii exclusive!


SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL ȘI INFORMAREA PUBLICULUI

Programul este organizat și desfășurat de S.C. VICMOD S.R.L., cu sediul în localitatea Bacău, județul Bacău, Str. Decebal nr.47, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Bacău sub nr. J04/1031/1996, cod unic de înregistrare 8697494, atribut fiscal RO (denumită în continuare “ORGANIZATORUL”). Participanții la program sunt obligați să respecte Termenii și condițiile Regulamentului Oficial, potrivit celor menționate mai jos (denumit în continuare „Regulament Oficial”). Regulamentul Oficial este disponibil, pentru consultare, în oricare din magazinele MIZAR și pe site-ul ww.mizar.ro. ORGANIZATORUL își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după anunțul prealabil de prezentare a acestor modificări în mod public.

SECȚIUNEA 2. ZONA DE DESFĂȘURARE A PROGRAMULUI

Programul de fidelitate este organizat și se desfășoară pe întreg teritoriul României în magazinele MIZAR și online pe SITE-ul ww.mizar.ro.

SECȚIUNEA 3. DURATA PROGRAMULUI

Programul de fidelitate a fost lansat pe 26 martie 2018 și are durata nedeterminată. ORGANIZATORUL are dreptul să hotărască în orice moment încetarea sau modificarea programului. Înștiințarea referitoare la încetarea programului va fi afișată cu cel puțin 15 zile înainte de data încetării în toate magazinele MIZAR, într-un loc vizibil. Programul se desfășoară în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

SECȚIUNEA 4. CONDIȚII DE PARTICIPARE

Înscrierea în programul de fidelitate este gratuită, dar trebuie să ai 18 ani împliniți pentru a deveni membru (denumit în continuare “PARTICIPANTUL”), să completezi și să semnezi formularul de înscriere

Acesta este accesibil în format digital, în oricare din magazinele MIZAR, precum și online, accesând SITE-ul www.mizar.ro. PARTICIPANTUL este obligat să completeze integral formularul de înscriere, cu date reale și citeț. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii: nume, prenume, dată naștere, localitate, stradă, județ, telefon, email, dată, semnătură. Formularul nesemnat sau conținând date incomplete sau eronate nu este valid, ceea ce îi rezervă companiei dreptul de a nu activa cardul.

SECȚIUNEA 5. MECANISMUL PROGRAMULUI DE FIDELITATE

Fidelitatea înseamnă achiziții repetate. Modul nostru de a mulțumi membrilor este de a oferi puncte la fiecare achiziție. 

Pentru toate cumpărăturile din magazinele MIZAR și de mizar.ro primești puncte.

Fiecare 10 lei cheltuiți în magazine sau online îți aduc 1 punct. Astfel, clienta primește câte un punct pentru fiecare 10 lei cheltuiți în magazin ( 1 punct = 10 lei). La acumularea între 101 și 150 de puncte (produse achiziționate între 1010 lei și 1500 lei), beneficiezi de o reducere de 10% la achiziția viitoare.

Poți opta pentru nefolosirea reducerii de 10% și poți alege să acumulezi de puncte în continuare, de la 151 puncte până la 200 de puncte, pentru o reducere de 15% la achiziția viitoare (produse achiziționate între 151 puncte = 1510 lei; 200 puncte = 2000 lei).

Dacă alegi să nu folosești reducerea, poți face în continuare achiziții de peste 2010 lei (adică 201 de puncte = 2010 lei) și beneficiezi de ultima și cea mai mare reducere, care este în valoare de 20%.

Punctele au o valabilitate de 6 luni de zile de la data ultimei achiziții. În momentul utilizării reducerii, toate punctele acumulate până în acel moment de timp, se șterg. Nu există posibilitatea reportarii punctelor. Punctele au o valabilitate de 6 luni de zile de la data ultimei achiziții. După o perioadă de 6 luni de zile, punctele care nu au fost folosite, se anulează.

Atingerea unui prag va fi comunicată printr-un mail trimis , pe care îl va primi clienta în ziua următoare achiziției (în fiecare noapte, sistemul își actualizează datele și generează mail către cliente).

Folosind reducerea, punctele aferente discountului acesteia se șterg automat. Pentru a beneficia de un nou discount, trebuie să acumulezi noi puncte, prin intermediul noilor achiziții. Punctele se calculează în funcție de valoarea totală a bonului fiscal.

Retururile se vor face tot în baza cardului Programului de fidelitate, situație în care  ți i se vor scădea punctele aferente valorii de retur. Punctele se cumulează în funcție de valoarea finală a bonului fiscal. 

Reducerea aferenta cardului de fidelitate nu se cumuleaza cu alte promotii.

 Participanții pot avea acces la puncte acumulate și la reducerea aferentă numai după ce au completat și semnat formularul de înscriere într-una din următoarele modalități:

- Participanți completează și semnează formularul de înscriere, îl predau în magazin și indică personalului din magazin acest lucru. Personalul din magazin activează cardul, pe loc, în sistem, fapt care face posibil din acel moment accesul la acumularea de puncte și la discount acumulat.

- Participanții completează și semnează formularul online pe SITE-ul ww.mizar.ro, fapt care face posibil accesul la acumularea de puncte și la reducerea aferentă în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la solicitarea on-line a formularului, odată cu primirea cardului de fidelitate MIZAR, pe adresa de email indicată în formular.

MIZAR poate organiza promoții de acordare de puncte. Promoțiile vor fi comunicate în magazinele MIZAR, precum și on-line. Dacă, înainte de efectuarea cumpărăturii, nu informezi personalul că ești membru în programul de fidelitate MIZAR, nu vei acumula puncte, nu vei beneficia de reducerea acumulată și nici nu vei beneficia de promoțiile destinate posesorilor de card de fidelitate MIZAR.

SECȚIUNEA 6. FUNCȚIONAREA SERVICIULUI DE RELAȚII CU CLIENȚII

MEMBRII pot obține informații referitoare la funcționarea Programului de fidelitate și folosirea cardului apelând Serviciul Clienți la numărul de telefon 0735.563.739. Tot la acest număr, poți anunța fără întârziere orice schimbare a informațiilor personale, inclusiv modificările de adresă. De asemenea, va anunța pierderea, furtul sau deteriorarea cardului de fidelitate. În scopul protejării datelor personale ale participanților la programul de fidelitate cu caracter personal, Serviciul Clienți va poate solicita anumite informații pentru a stabili identitatea PARTICIPANTULUI. Dacă operatorul de la Serviciul Clienți nu a stabilit în mod corespunzător identitatea acestuia, el este îndreptățit să refuze furnizarea de informații.

SECȚIUNEA 7. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONALE

Prin semnarea formularului de înscriere, îți dai acordul cu privire la prevederile prezentului Regulament Oficial și prin semnarea formularului de înscriere, îți exprimi consimțământul expres pentru înscrierea datelor cu caracter personal în baza de date a companiei S.C. VICMOD S.R.L., precum și pentru prelucrarea acestor date în scopul acordării de beneficii conform politicii MIZAR, în scopuri statistice, pentru acțiuni de marketing acumulat, inclusiv pentru a primi materiale informative de la de la MIZAR.

ORGANIZATORUL se obligă să respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protecția datelor cu caracter personal pe durata Programului și ulterior. Astfel, ORGANIZATORUL se angajează să păstreze confidențialitatea datelor personale ale PARTICIPANȚILOR la Program și să le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial și legislației în vigoare. ORGANIZATORUL prelucrează datele cu caracter personal ale PARTICIPANȚILOR la Program în conformitate cu dispozițiile Legii 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, conform notificării generale nr. 233 înregistrată în registrul de evidență a prelucrării de date cu caracter personal. Furnizarea datelor solicitate este obligatorie pentru participarea la Program. PARTICIPANȚII au, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de intervenție asupra datelor (art.14) și dreptul de opoziție la prelucrarea datelor (art. 15), dreptul de a nu fi suspus unei decizii individuale ( art. 17) și dreptul de a se adresa justiției( art. 18).

Astfel, la cererea scrisă a PARTICIPANȚILOR, datată și semnată, expediată pe adresa ORGANIZATORULUI, acesta se obligă: (a) să confirme solicitantului dacă prelucrează sau nu date cu caracter personal ale acestuia, în mod gratuit; (b) să rectifice, actualizeze, șteargă etc., date a căror prelucrare nu este conformă cu dispozițiile Legii nr. 677/2001; și/sau (c) să înceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

În cererea formulată, PARTICIPANTUL poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi și poștă electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care sa să asigure că predarea i se va face numai personal.

SECȚIUNEA 8. REGULAMENTUL OFICIAL

Regulamentul Oficial este disponibil pentru consultare în mod gratuit oricărui participant la program în toate magazinele MIZAR și pe site-ul www.mizar.ro . Pentru informații suplimentare, se poate apela Serviciul Clienți 0735563739 sau accesa SITE-ul www.mizar.ro. Prin participarea la acest Program, PARTICIPANȚII sunt de acord să respecte și să se conformeze termenelor Termenilor și condițiilor prezentului Regulament Oficial.

SECȚIUNEA 9. LITIGII

Eventualele litigii apărute între ORGANIZATOR și PARTICIPANȚI la prezentul Program de Fidelitate se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care această aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competențe de la sediul ORGANIZATORULUI.

                                                                                                                     Administrator,

                                                                                                                        Dan Lupu