TRANSPORT GRATUIT la comenzi de peste 200 lei >> RETUR GRATUIT in magazine

Presă

 



MIZAR, retailer de fashion cu tradiție pe piața din România, ce propune articole de îmbrăcăminte premium pentru femei, o numește pe Ioana Ciurcea în funcția de Retail Manager.

Cu o experiență de peste 22 de ani în retail, timp în care a lucrat pentru unele dintre cele mai mari branduri din industria de fashion, Ioana este responsabilă de strategia de business a rețelei de magazine fizice MIZAR, politica de prețuri, mix de produse, people management & customer care.

”Obiectivul principal, în perioada următoare, este ca MIZAR să devină unul dintre cele mai cunoscute brand-uri românești din retail-ul autohton, cu un model de business omnichannel, prin care să oferim o experiență de shopping completă, în toate touchpoint-urile, prin calitatea și unicitatea produselor.” a declarat Ioana Ciurcea.

Într-o industrie extrem de competitivă și dinamică, prin prisma numărului mare de jucători din piață, este important să fii întotdeauna orientat spre client. Este o mare provocare să răspunzi nevoilor acestora și MIZAR asta își propune: să ofere îmbrăcăminte și accesorii de calitate, la un preț bun, în acord cu tendințele actuale.

„Promisiunea noastră pentru 2023 este să încercăm să găsim acel echilibru între tendințele modei și dorințele clientelor noastre și să facem tot posibilul pentru ca acesta să se regăsească în viitoarele colecții. MIZAR este un brand cu un potențial mare de creștere, de aceea cred cu tărie că, printr-o dezvoltare continuă a liniilor vestimentare, investiție în soluții inovatoare și completarea colecțiilor cu categorii noi de produse, nu doar că va ține pasul cu evoluția pieței, dar va reuși să treacă proba timpului.” a completat Ioana Ciurcea.

Despre MIZAR

MIZAR este un brand de fashion 100% românesc, cu o istorie de peste 25 de ani pe piață și oferă clientelor sale mai multe posibilități de a-și alege ținutele preferate, atât în cele 17 magazine din 14 orașe ale țării, cât și în magazinul online mizar.ro.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   

MIZAR, retailer de fashion cu tradiție pe piața din România, ce propune articole de îmbrăcăminte premium pentru femei, o numește pe Carmen Cristescu în funcția de Manager de Marketing & E-commerce.

Din această poziție, Carmen va coordona implementarea strategiilor de marketing omnichannel și direcția creativă a campaniilor de promovare pentru brandul de modă și site-ul mizar.ro. Parcursul său profesional se suprapune cu evoluția și obiectivele brandului MIZAR. Carmen Cristescu are peste 14 ani de experiență în industrie, ocupând, în ultimii ani, funcția de Marketing Manager pentru brandurile din portofoliul Peeraj Brands International și, anterior, New Look România. Ea a mai deținut și poziția de Head of PR în cadrul Carrefour România și Communication Consultant pentru Porter Novelli România.

Acum se alătură echipei de management MIZAR și face un nou pas în dezvoltarea sa profesională.

”Sunt încântată să mă alătur echipei MIZAR și să continui să lucrez într-un domeniu care pune accent pe strategie, performanță și inovație în marketing. Ne propunem să devenim lideri în industria de fashion românească, să fim recunoscuți la nivel național și, de ce nu, și internațional, pentru ceea ce ne definește: calitate, excelență în serviciile oferite și apetența către îmbunătățire constantă.” a declarat Carmen Cristescu.

Cu dorința de a deschide noi teritorii de comunicare și de a crea experiențe plăcute pentru fiecare dintre clienții MIZAR, Carmen este pregătită să demareze noi proiecte cheie pentru strategia de marketing a business-ului.

”Misiunea mea este să aduc MIZAR în garderoba cât mai multor femei. Să spun povestea de

succes a brand-ului și să-l pun pe harta marilor retaileri români. Vreau să-l cresc frumos, să devină prima alegere de shopping pentru femei atunci când sunt în căutare de produse de

calitate, 100% românești, diferite, versatile.” a mai declarat Carmen Cristescu.

Despre MIZAR

MIZAR este un brand 100% românesc, cu o istorie de peste 25 de ani pe piață și oferă clientelor sale mai multe posibilități de a-și alege ținutele preferate, atât în cele 17 magazine din 14 orașe ale țării, cât și în magazinul online mizar.ro.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



MIZAR, brand românesc de îmbrăcăminte pentru femei, estimează pentru finalul anului 2022 o creștere a vânzărilor totale de 40% față de anul anterior, în magazinele fizice, cât și online, pe site-ul mizar.ro. Cu o cifră de afaceri estimată la aproximativ 40 milioane de lei pentru 2023, MIZAR demonstrează dovada maturității brand-ului pe piață, orientarea către îmbunătățirea și diversificarea colecțiilor an de an și adoptarea unor strategii de marketing centrate pe client.

MIZAR are un model de business omnichannel, prin care oferă o experiență de shopping unică și personalizată și țintește, pentru 2023, menținerea ritmului accelerat de creștere, cu accent pe sporirea notorietății brand-ului în piață și consolidarea profitabilității.

"Clienții site-ului mizar.ro au plasat, în 2022, cu 25% mai multe comenzi față de anul anterior, cu o valoare medie a coșului de cumpărături de 299 lei, în vreme ce – în rețeaua magazinelor fizice – valoarea medie a coșului a atins 390 lei", a declarat Dan Lupu, General Manager MIZAR.

Centrat pe a găsi echilibrul ideal între tendințele modei și nevoile cumpărătoarelor, MIZAR se adaptează permanent preferințelor locale și intenționează să își extindă gama de produse din colecțiile proprii, dar și să continue procesul de inovație în locațiile sale.

"Strategia MIZAR, în perioada următoare, este concentrată pe extinderea rețelei de retail în toate orașele importante din România, astfel încât, la finalul anului 2023, aceasta să ajungă la 20 de magazine. Un alt aspect important al strategiei de business în anii următori este dat de diversificarea colecțiilor actuale, ce conțin, în prezent, peste 1.000 de modele", a mai adăugat Dan Lupu.

MIZAR se pregătește pentru cea mai intensă perioadă din an din punct de vedere a vânzărilor, Black Friday și Sărbătorile de Iarnă. Astfel, în perioada 11-13 noiembrie, pasionatele de modă sunt așteptate pe mizar.ro cu reduceri de până la 50% la colecțiile actuale.

MIZAR este un brand de fashion 100% românesc, cu o istorie de peste 25 de ani pe piață și oferă clientelor sale mai multe posibilități de a-și alege ținutele preferate, atât în cele 17 magazine din 14 orașe ale țării, cât și în magazinul online mizar.ro.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                                                                                                         

                                                                                               

           

                                                                                          COMUNICAT DE PRESĂ                                                                                                      

Finalizarea activiăților din cadrul proiectului intitulat:
“ÎMBUNĂTĂȚIREA COMPETITIVITĂȚII PRIN CREȘTEREA PRODUCTIVITĂȚII MUNCII ÎN CADRUL VICMOD SRL, ÎN SECTORUL COMPETITIV AL PRODUCȚIEI DE CONFECȚII TEXTILE”

VICMOD SRL in calitate de Beneficiar a derulat în perioada 23.12.2016 – 31.03.2020, proiectul intitulat: “ÎMBUNĂTĂȚIREA COMPETITIVITĂȚII PRIN CREȘTEREA PRODUCTIVITĂȚII MUNCII ÎN CADRUL VICMOD SRL, ÎN SECTORUL COMPETITIV AL PRODUȚIEI DE CONFECȚII TEXTILE”, al cărui cod SMIS este 114640. Acest proiect a fost finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020,  Axa Prioritară 2 – “Îmbunătățirea competitivității intreprinderilor mici si mijlocii”, Prioritatea de Investiții 2.2 – „Sprijinirea creării si extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”. Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de catre Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării si Administrației, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către Organismul Intermediar Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est.
Valoarea totală a Contractului de Finanțare: 2.342.820,83 lei; Valoarea totală eligibilă a Contractului de Finanțare: 1.962.885,00 lei; Valoarea finanțării nerambursabile aferentă Contractului de Finanțare: 1.232.450,40 lei; Locul de implementare: REGIUNEA DE DEZVOLTARE NORD-EST, județul Bacău, municipiul Bacău, str. Decebal nr. 47.
Obiectivul general al proiectului de investiție este constituit de ÎMBUNĂTĂȚIREA COMPETITIVITĂȚII PRIN CREȘTEREA PRODUCTIVITĂȚII MUNCII ÎN CADRUL VICMOD SRL, ÎN SECTORUL COMPETITIV AL PRODUCȚIEI DE CONFECȚII TEXTILE.
Obiectivele specifice ale proiectului:
1. Extinderea capacității avansate de producție a unității existente, din Municipiul Bacău, prin creșterea volumului de produse si respectiv, creșterea productivității muncii în domeniul de activitate al societății 1413 – Fabricarea altor articole de îmbrăcăminte (exclusiv lenjeria de corp); 2. Creșterea puterii comerciale de negociere a societății și a expunerii sale în mediul internațional, în legătură cu activitatea sa avansată de producție în domeniul fabricării de alte articole de îmbrăcăminte (exclusiv lenjeria de corp); 3. Dezvoltarea notorietații intreprinderii drept promotoare a spiritului antreprenorial și a ideilor noi în sectorul competitiv al producției de alte articole de îmbracaminte (exclusiv lenjeria de corp).
Impactul proiectului la nivelul localității/regiunii: Ca urmare a implementării proiectului, au fost angajate 4 noi persoane, 1 dintre acestea facând parte din categorie defavorizată. De asemenea, proiectul are un rol important în mediul de afaceri local, ca model investițional de bune practici al VICMOD S.R.L., în mod deosebit ca promotor al unor noi abordări productive la nivelul pieței de producție a articolelor de îmbrăcăminte, dar și ca un model de afaceri replicabil de care producătorii similari din piață. Mai mult decât atât, proiectul generează, după implementarea sa, o reacție pozitivă din partea agenților economici locali. Rezultatele proiectului: 1. Dotarea spațiului productiv cu echipamente performante, software de producție confecții textile si respectiv soluții de obținere a apei calde menajere, în acord cu creșterea capacității de producție și inovarea de proces urmarită prin fluxul tehnologic astfel modernizat; 2. Obținerea, la nivelul activității productive 1413, a diverselor certificări, de produs / proces de producție și de sisteme de management, cât și a unei mai bune vizibilități la nivel internațional a unității de producție confecții textile; 3. Îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate prin contractul de finanțare, cu abordarea celor mai bune practici și a unui standard înalt de expertiza în cele 3 domenii de gestiune a proiectului: management de proiect inclusiv proceduri de achiziții, informare și publicitate și auditul financiar al cheltuielilor.

“Investim în viitorul tău! Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Regional 2014-2020”

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro